|
|
|
eerstegraadsstrategie context doordacht bouwen zorg
woonvoorziening zorgvoorziening plan begeleiding behandeling gedrag
contextbouw |
|
|
|
|
|
|
groepswonen gezamenlijk klimaat klimaattype dree mulders orthopedagoog
psycholoog dianta wilmsen architect |
|
|
|
|
|
|
|
Contact Dree Mulders, orthopedagoog / gz-psycholoog: 06-44836301 Dianta Wilmsen, architect: 010-4136856 |
||
|
|
|
~ DEZE WEBSITE IS NOG IN ONTWIKKELING ~ |
|
|
|
|
|
Kan het aanbod van ContextBouw
ook voor u van betekenis kan zijn? Onderstaande vragen kunnen u helpen
bij het beantwoorden van die vraag: -
Zijn uw cliënten aangewezen op orthopedagogische,
psychiatrische, geriatrische, forensische of jeugdzorg-hulpverlening? -
Delen uw cliënten in groepsverband gedurende meerdere
uren per dag en voor langere tijd een en dezelfde woon-/ werk- en/of
dagbestedingsomgeving? -
Denkt u dat de wijze waarop uw cliënten samen een en
dezelfde woon-/werk-/dagbestedingsomgeving delen verbeterd kan worden, met
positief effect op hun gedrag en welzijn? -
Vermoedt U dat uw bestaande en in de nabije toekomst nog
te realiseren woon-/ zorgvoorzieningen baat kunnen hebben bij een systematisch onderbouwde ‘gezamenlijke en gedeelde basiscontext’ als
leidend concept voor uw hulpverlening? Wanneer u al deze vragen met “ja”
beantwoordt of u twijfelt, dan kan dat een goede reden zijn om kennis te
maken met het aanbod van ContextBouw. -
Maakt u nieuw- of verbouwplannen voor de realisatie van
woon-/zorgvoorzieningen voor uw cliënten en wilt u vanaf het allereerste
moment vertrekken vanuit de behoefte van uw cliënten? Ook in dat geval reiken wij u
graag onze dubbele expertise aan. Stelt u er prijs op om te
vernemen wat anderen vinden van het aanbod van ContextBouw dan kunt u onder “Wat
vinden onze klanten” lezen tot welke resultaten de aanpak van ContextBouw kan
leiden. |
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Iets voor u? |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
qqq